وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

4 ماه و 17 روز

1392/2/24 16:54
نویسنده : مامان
412 بازدید
اشتراک گذاری

وندا این روزها تلاش زیادی می کنه برای اینکه یه غلت کامل بزنه. وقتی اسباب بازی اش کنارش با یه فاصله ای باشه خیلی خودش رو پیچ و تاب می ده و حسابی باهاش حرف میزنه.

چند روز هست که موفق شدم موقع خواب به دخملک پستونک بدم و این کمک میکنهتا بتونم سر ساعت های خاصی بخوابونمش و به همین خار کمتر نق نق کنه و بیشتر سرحال باشه. اینجوری که ساعت های خوابش معلوم باشه هم برای ما خوبه هم برای خودش.

8 روز میشه که شب ها تو اتاق خودش و رو تختش میخوابه. البته وقتی خوابش سنگین میشه میذارمش رو تخت. اولش استرس داشتم ولی الان خیلی برام راحت تر شده. هر چند بیدار شدن و رفتن به اتاقش نصفه شب سخته ولی خوب کاری هست که باید انجام میشد و برای هممون خیلی بهتره.گاهی شب ها 5 ساعت میخوابه بعد واسه شیر بیدار میشه و بلافاصله با خوردن شیر میخوابه. گاهی هم خوابش کمتر میشه. امیدوارم رفته رفته خواب شب طولانی تری بدون بیدار شدن داشته باشه.

دخملک وقتی نخواد تو کریر بمونه خودشش رو با هر زحمتی هست از کریر میاره بیرون. و این کار رو نسبتا راحت هم انجام میده بعدش هم از قیافه اش احساش موفقیت و خوشحالی میباره.

وقتی تلویزیون روشن باشه سر و گردنش رو به هر زحمتی باشه به سمت تلویزیون می چرخونه. وقتی جلوش ورزش می کنم و حرکات موزون انجام میدم خیلی خوشش میاد و میخنده. با درآوردن بعضی صداها قهقهه میزنه و شنیدن این خنده ها یه زندگی دوباره است برای آدم. کلا عاشق بازی های پرهیجانه. اینکه رو دستمون تابش بدیم. پاهاش بلند کنیم. خودش هم همش پاهاش رو میزنه به زمین و شکمش رو بلند می کنه. این روزها وقتی میذارمش رو زمین حسابی این ور اور میره.

وندا وقتی از کریر خودش رو کشونده بیرون:))



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
27 مرداد 92 13:59
عسلکم عاشقتم بخدا