وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

اولین نوشته

1391/1/16 18:51
نویسنده : مامان
189 بازدید
اشتراک گذاری

هنوز باورم نمی شه که موجود کوچکی تو درونم داره رشد می کنه. چند روزه که میخوام بنویسم چه اینجا چه تو دفترچه ای که خریدم به همین خاطر ولی نمی تونم.

سه شنبه ٨ فرودین بود که فهمیدم احتمالا دارم مامان میشم. هر دومون خیلی خوشحال شدیم. ولی دلمون میخواست بیشتر مطمئن بشیم. دو روز بعدش وقتی شمال خونه ماماینا بودیم بی بی چک هم مثبت شد. تا آخر تعطیلات باید صبر میکردم. دیروز دیگه مطمئن شدم نی نی ما اومده تو دلم . بتام ١٩٥. امیدوارم تند و تند زیاد بشه. اسم نی نی ما این روزا فی فی گولو هستش.

وقتی فکر می کنم که من مامان شدم انگار تو رویام و رو ابرا راه می رم. خدایا شکرت.

به زودی آدرس اینجا رو به بابای دوست داشتنی نی نی مون میدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نانازیا
17 فروردین 91 0:10
سلام از تون دعوت می کنیم که شما و کوچولوتون هم به سایت نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها بپیوندید آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 فروردین 91 0:35
مبارکت باشه عزیزم.ایشالله به شادی و سلامتی در آغوشت بیاد و مایه افتخارتون باشه.
مامان کارن
27 فروردین 91 12:33
سلم مبارک باشه وبلاگتونوگذاشتم توپیوندای وبلاگ پسرم امیدوارم یه نی نی سالم وشاد خداتو دامنتون بذاره