وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

15 هفته و 5 روز

1391/3/31 1:09
نویسنده : مامان
378 بازدید
اشتراک گذاری

هفته 16 هم کم کم داره تموم میشه و ما طبق قرار قبلی قرار همین جوری و بدون دستور پزشک بریم سونوگرافی که آقای دکتر بگن عزیز دل ما دخملکه یا پسرک قند عسلک؟!! بابای فی فی گولو خیلی خیلی بی قراره روز سونوگرافیه. مامانش هم همین طوره ولی مامانش فقط و فقط دوست داره بدونه حال نی نی جونی اش خوب خوبه.

برای حس کردن تکونای عزیزدلم بی قرارم. یعنی خدایا کی حس می کنم.

این روزا دارن میگذرن، بعضی اوقات خیلی تنبلم و هیچ کاری نمی کنم ولی بعضی روزا خیلی پرانرژی ام و کلی کار مثبت می کنم.

یکشنبه که دوشنبه اش تعطیل بود و مبعث من و همسری دو تایی رفتیم بیرون خیابون بهار کلی تو سیسمونی فروشی ها گشتیم، خیلی بهمون خوش گذشت کلی چیزای خوشگل دیدیم و البته نی نی های ناز هم دیدیم. یه عروسک اردک مناسب نی نی کوچولو و یه آلبوم ثبت خاطرات برای فیفیگواومون گرفتیم. بعد شام رفتیم بیرون خوردیم. وقتی هم اومدیم خونه فیلم دیدیم(اسب حیوان نجیبی ست). پنج شنبه هم همسری میگه به مناسبت فهمیدن جنسیت نی نی یه جشن دو تایی بگیریم:)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سپیده
31 خرداد 91 1:20
سلام. به وبلاگ منم سر بزنید و با نظراتتون دلگرمم کنید. ان شالله به خوشی و خوبی