وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

16 هفته و 6 روز به حساب آخرین سونو

1391/4/25 13:22
نویسنده : مامان
331 بازدید
اشتراک گذاری

به حساب آخرین سونو نی نی جون ما دو روز بزرگتر شده. چه بهتر:))

هفته پیش پنج شنبه طبق قرار قبل من و بابای فیفی گولو قرار بود بریم سونوگرافی و جنسیت نی نی جونمون رو بدونیم. بعد از اینکه متوجه شدیم دکتر سونوگرافی نیست نتونستیم خودمون رو به بی خیالی بزنیم  و بذاریم تا بعد تا معلوم بشه. بهرحال رفتی یه سونوگرافی دیگه و عزیزدلمون رو دیدیم. خانوم دکتر گفت احتمال بالای 90 درصد نی نی ما یه دخمله نازه. چون نی نی دمر خوابیده بود خوب خوب مشخص نبود.

من که اصلا باورم نمیشد همچین تند تند تو دلم داشت قند آب میشد. بعدش هم از سرخوشی زیاد وقتی به مامانینا هم گفتیم اصرار کردن پاشید بیایید شمال پیش ما، ما هم بلند شدیم دوروره رفتیم که خوش گذشت.

بهرحال این روزای بارداری خیلی خیلی خوب دارن میگذرن. کم کم ماه 4 تموم میشه و با شروع ماه 5 دخملکم کلی بزرگتر میشه و این یعنی شکم من حسابی جلوتر میاد که البته اینو دوست دارم. این روزا یه چیزایی زیر دلم حس می کنم البته تکون و این ها نیست . فقط گاهی یه حسایی دارم. بزودی منتظر حرکات محسوس تری از فی فی گولومون هستم.

 

سونوی 1 تیر 1391 وقتی نی نی ما16 هفته اش تموم شده:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگسي
8 تیر 91 16:36
قربون دخمله نازت سونو گفت جوجو ما احتمالا پسره ايشالله سالم باشند و صالح شاد باشي لبخند جونم