وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

18 هفته و چند روز

1391/4/25 13:30
نویسنده : مامان
310 بازدید
اشتراک گذاری

خودم هم گیج شدم که کدوم روز هفته رو تموم شدن هر هفته از بارداری در نظر بگیرم. همون پنج شنبه ها شاید بهتر باشه. از بس که سونو ها تغییر می کنند و احتمالا دختر کوچولوی ما وزنش بیشتر از سنش میشه.

خلاصه ماه پنجم بارداری هم شروع شده و اینو میدونم که تو این ماه جنین تند تند بزرگ میشه و شکم مامان تند تند بالا میاد:) همه اینها برای من هیجان انگیز. بخصوص انتظار برای حس کردن حرکات هر چه واضح تر. هر چند همین الان هم احساس های خوب و قابل توجهی دارم از حرکات نانازیش.

امروز از سر فضولی و اطمینان من بابایی فی فی گولو رفتیم سونوگرافی که بگن صدردصد دختره ولی خوب نگفتن. بهرحال ما یه دختر کوچولو داریم که کلی از داشتنش به خودمون می بالیم.

-------

دوازدهم تیر تولد بابایی دخملی بود.کادوی دخمل بابا یه کفش کوچولوی نانازی برای 6 ماهگیشه که میخواد سال دیگه واسه تولد باباییش پاش کنه و براش نی نی نای نای کنه.قلب بابایی کلی از دیدن این کادو خوشحال شد و هی کفشای کوچولو رو بوس بوس کرد. الان هم این کفشا رو دیوار آویزونه و بابایی بوسشون می کنه هر چند وقت یه بار.

اینم کفش و یادداشت تبریک از طرف فیفیگولو برای باباییش:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عروسک خانوم
25 تیر 91 20:41
افرین مامانی چه حرکت زیبایی انجام دادی