وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

19 هفته و سه روز

1391/4/25 13:37
نویسنده : مامان
253 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هفته 20 بارداری رو در حالی میگذرونم که حسابی مهمونداری می کنم و هوا بی نهایت گرم شده.  افزایش وزنم بیشتر از چیزیه که فکر میکردم و خیلی بیشتر باید حواسم رو جمع کنم و الکی کالری از مواد غذایی که ضروری نیستن نگیرم. ولی چه کنم که کلا خوش اشتها شدم و زود زود گشنه ام میشه. این روزا وزنم به 64 رسیده. لباس های گشاد و راحت می پوشم. شکمم بزرگ شده و با مانتوی قهوه ای که واسه بارداریمه کلی شبیه خانومای شش هفت ماه باردار میشم. ههههه.

متاسفانه بر خلاف برنامه هایی که از قبل داشتم هنوز برنامه ورزشی منظمی ندارم. ولی بزودی حتما جدی دنبالش می کنم. و استخر و ورزش تو خونه رو جدی میگیرم. پیاده روی هم که همسری قول داده شبا گاهی با هم بریم. چون واقعا تو این گرما روزا بیرون رفتن وحشتناک زجرآوره و نی نی نانازی حتما اذیت میشه تو گرما.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عروسک خانوم
25 تیر 91 20:42
مرحبا به این مامان خوب که هر هفته می نویسه
ساحل
25 تیر 91 23:44
عزیزم نگران وزنت نباش مثل من خوبه اصلا وزنم اضافه نشده همش نگرانم...
ساحل
3 مرداد 91 19:12
آفرین به این مامان که انقدر نینیش را دوست داره ...