وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

29 هفته و 5 روز

1391/7/4 19:37
نویسنده : مامان
802 بازدید
اشتراک گذاری

هفته 30 بارداری در حالی داره تموم می شه که من همچنان با انرژی هستم و هنوز هم به جاهای سخت این دوران نرسیدم.

سه هفته ای که مامان پیشمون بود خیلی سریع گذشت و خوب گذشت. همین باعث شد که اصلا متوجه نشدم ماه شهریور کی تموم شد. آخرین روز شهریور هم یک روزه رفتیم شمال و برگشتیم و این آخرین سفر شمال ما تو دوران بارداری بود. دیگه باید بیشتر این چیزها رو جدی بگیرم و مراقبت کنم از خودم و دخترکم.

از نشانه های بارداری بغیر از بزرگ شدن شکم که این روزا خیلی خودشون رو نشون میدن. ترک های رو پا و سیاه شدن گردنم هست. هنوز شکمم ترک نخورده.  گاهی فک می کنم ماه آخر با کلی علائم مختلف بارداری سورپرایز میشم.

خریدای وندای ما اکثرشون انجام شده و بجز چند تا مورد چیزی نمونده. تخت و کمدش رو هم احتمالا اواخر مهر تحویل بگیریم. آبان هم به امید خدا اتاق خوشگلش رو می چینیم. فک می کنم وقتی اتاقش چیده شد دیگه سخت بشه انتظار. بهرحال برای چیدن اتاقش ذوق دارم خیلی.

برای دخترم همچنان تو دفترچه مخصوصش می نویسم. خطاب به دخترم. اون دفترچه رو خیلی زیاد دوست دارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

leila
6 مهر 91 22:30
doostam khoshhalam az inke be salamati dari be rooze mo'od nazdik mishi,
ensha allah ke hame chiz aali pish bere barat. kheili moshtaghde didane otaghe kocholot hastam.
movazebe khodet bash.


ممنون لیلای عزیزم.