وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

27 هفته و 3 روز

1391/6/19 12:40
نویسنده : مامان
195 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هفته 28 بارداری رو تجربه می کنم در حالی که بزرگ شدن شکمم بیشتر و بیشتر میشه و همزمان حرکت های دخملی قویتر میشه. واکنشش به صدا و موزیک واضحه و میشه حس کرد. دیشب کنسرت سالار عقیلی بودیم و اکثر اوقات حسابی برای خودش شیطونی می کرد و با تکونای ملوسش منو مسرور می کرد.

این روزا دیگه عزیزدل ما می تونه تو دل مامانش چشاش رو باز و بسته کنه و همین باعث میشه بتونه به نور واکنش بده ما هم به خاطر همین یه چراغ قوه کوچولو خریدیم تا باهم بازی کنیم.

این روزا برای من خیلی خیلی زود میگذرن. بخصوص این ماه شهریور. می دونم دارم به بغل گرفتن دخترم نزدیک تر میشم ولی دلم نمیاد اینهمه نزدیکی و وابستگیمون بهم تموم بشه. دلم نمیاد این روزای خوب تموم بشه. خوشحالم که روزای خوبی رو با هم میگذرونیم و حسابی عشق می کنم با این روزا.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آویسا
19 شهریور 91 12:57
سلام ایشاله به سلامتی زایمان کنی و دختر گلت رو بغل کنی خوشحال میشم به وب دختر منم سر بزنی اگه با تبادل لینک هم موافقی خبرم کن
مامان محمد و طهورا
19 شهریور 91 13:00
سلام.به سلامتی.آره،روزهای شیرینیه.آرزو می کنم کاش بیشتر لذت می بردم.تو این ماه ها مواظب باش که زایمان زودرس نداشته باشی.وقتی که به دنیا بیاد اوایل یکم اوضاع عوض میشه.ولی سعی کن خوب بگذره که تو خاطرات شیرینت ثبت شه.به وب دو قلوهای من سر بزن.خوشحال می شیم.
باران
31 شهریور 91 15:56
سلام عزیزم... خیلی خوشحالم که خدا بهت یه نی نی داده ایشالله همیشه سالم باشه سالم دنیا بیاد و عروسش کنی عزیزم... شما زایمان می کنین و ما تازه شروع کردیم... الان من هفته 7 هستم و قراره سه روز دیگه برم صدای قلب بچمو بشنوم... و برای اون روز لحظه شماری می کنم... خیلی مواظب خودت باش... می بوسمت