وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

33 هفته و 3 روز

1391/8/1 1:03
نویسنده : مامان
547 بازدید
اشتراک گذاری

هفته 34 بارداری هم داره می گذره و ما کلی به اومدن عزیزدلمون نزدیک تر شدیم. من و همسری از تصورش به وجد میاییم و البته سعی میکنیم که برای همه چی خودمون رو آماده کنیم. هر چند تصور وجود یه نی نی ملوس کنارمون فوق العاده لذت بخشه ولی می دونیم که اوایل کار سختی داریم، بخصوص من!

فردا باید بریم سونوگرافی. بعد از دو ماه.امیدوارم وندای ما خوب خوب خوب باشه و همه چی روبراه باشه. این روزا که عوارض بارداری بیشتر شدن خوابیدن برام سخت تر شده و یه جورایی شاید ذهنم هم مشغول تره. سه روزی هست که مفاصل انگشتای دستام درد می کنن. ظاهرن اینهم یکی از عوارض بارداریه. صبحا نمی تونم دستم رو کامل مشت کنم ولی کلا درد اذیت کننده ای نیست. ترک های ریزی هم زیر شکمم می  بینم ولی خیلی ریز و کمرنگن. یه کشیدگی هایی هم گاهی سمت راست  یا چپ پایین رحم حس می کنم که زود برطرف میشن و هنوز اذیتم نمی کنند. راسی باید واکسن کزاز هم بزنم ولی هی امروز و فردا میشه!

 

پنج شنبه گذشته(27 مهر) تخت و کمد اتاق دخملمون رو آوردن. خیلی دوستشون دارم. اون شب با اینکه خسته بودم ولی با کلی ذوق وسایلش رو چیدم. هنوز یه چیزایی مونده برای خریدن.دلم برای خرید برای دخملی تنگ شده:) خیلی وقته چیزی براش نخریدیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

زهره مامان پارسا
1 آبان 91 1:56
مبارک باشه دوست من تولد دختر نازتون نزدیکه خیلی حس قشنگیه اون لحظه که نی نی رو میگیری بغلت . یه آرامش خاصی داره که قابل توصیف نیست .به سلامتی بدنیا بیاد عکسای سیسمونیشو اگه امکان داره بزار تا انشاالله عکسای خودشم ببینیم
مامان نرگس
3 آبان 91 19:21
سلام خانومی سونو چی شد عزیزم وندا خوب تپل شده؟ امیدوارم تو و دخملکت همیشه سالم باشید عزیزم
مریم مامان ارمیا
11 آبان 91 10:06
سلام مامانی،
دیگه چیزی به دیدن دختری نمونده،
پسری منم ایشالا تا 10 روز دیگه به دنیا میاد.
نینی هامون تقریبا همسنن
من با اجازه لینکتون میکنم،
خوشحال میشم شما هم مارو لینک کنین


چه خوب پس. چشم لینکتون میکنم.