وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

34 هفته و 6 روز

1391/8/11 0:59
نویسنده : مامان
1,334 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه هفته 35 هم داره تموم می شه و اصلا باورم نمیشه که دخترمون بزودی میاد به آغوشمون!!

هفته پیش رفتیم سونوگرافی، ظاهرن وندا کمی کپلی تر از سن بارداری بود. وزنش تو 33 هفته و 4 روز بیشتر از 2500 گرم بود. و خداروشکر همه چی خوب بود.

امروز هم پیش دکتر بودیم و صدای قلب نازنین دخترمون رو شنیدیم. درباره زایمان طبیعی دکتر گفتن که بعد معاینه لگن که بعد از هفته 37 انجام میشه همه چی حتمی مشخص میشه. امیدوارم بتونم تجربه اش کنم و همه چی خوب پیش بره. راسی دردهایی هم تو ران هام احساس می کنم که دکتر گفت بخاطر اینکه لگن داره جا باز می کنه تا سر نی نی بره توش و فیکس بشه.

شب ها این پهلو اون پهلو شدن به سخت ترین کار دنیا شباهت پیدا کرده و ترجیحا همون پهلو که هستم بمونم بهتره!!! بعضی شبا هم که سرگرم حرکات دخملی میشم و کلا خواب از سر می پره.

 

این روزا من و همسری هستیم و رویای روزاهامون با دخترمون.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی ژوان
11 آبان 91 2:16
عزیزم از جمله بهترین لحظات زندگی همین تجربیات شیرین دوران بارداریه، برات آرزو می کنم این زمان کوتاه باقیمانده هم به خوبی و راحتی سپری بشه و دختر نازتونو در آغوش بگیرین و لذتش رو ببرین که هیچ عشقی تو دنیا به پای عشق اون لحظه خاص نمی رسه، امیدوارم یک خاطره خیلی خوب از زایمانت برات به جا بمونه ...

مرسی از نظر خوبت.
مامی ژوان
11 آبان 91 2:18
یادم رفت آدرس وب لاگم رو برات بذارم...