وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

6 هفته

1391/4/25 20:10
نویسنده : مامان
196 بازدید
اشتراک گذاری

هفته هفت بارداری من هم شروع شده و من یه هفته دیگه اولین ملاقتم با فی فی گولو رو دارم. صدای قلبش رو باید بشنویم. خدای من شکرت.

این روزا حسای ناب و خوبی میاد سراغم، احساس می کنم من و نی نیم تو یه دنیای جدایی هستیم. فکر می کنم این یه حسای خصوصی بین من و نینیم هست که کسی اونا رو نمی دونه و درک نمی کنه. انگاری یه رازهایی بینمون هست. خوشبحال همه ی مادرا، خوشبحال من که می تونم یه مادر باشم. خوشحالم بخاطر موجود خیلی خیلی کوچولویی که تو درون منه و به من این حق رو داده که مادرش بشم.

الان دو روزی هست که گاه گاهی حالت تهوع هایی میاد سراغم که بی حالم می کنه. شبیه ادمای سرماخورده  میشم و این حالت ها هم یهو میاد سراغم و یهو میره.

دیگه باید برم بخوابم. دیروقته.

عزیز دل ما مراقب خودت باش و خوب خوب رشد کن، ما این بیرون با یه دنیا عشق منتظرت هستیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهسام
27 فروردین 91 2:35
حستو کاملا درک میکنم وقابل ستودنه وامیدوارم این دوران شیرینو با خوبی سپری کنی ونی نی خوشگلتو بغلت بگیری و بفهمی الان که تو بغلته چه حس قشنگتریه
مامان لیلا
27 فروردین 91 6:51
سلام.مامان فی فی گولو .دو تا تبریک هم برای سال نو و هم برای نی نی نانازتون .انشاالله به سلامتی.
مامانی درسا
27 فروردین 91 7:40
عزیزم مبارکه انشاالله به سلامتی فرشته کوجولوتو زمینی کنی مراقب خودت باش