وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

7 هفته و 4 روز

1391/4/25 20:09
نویسنده : مامان
339 بازدید
اشتراک گذاری

2 اردیبهشت از ساعت 5 تا نزدیکای ساعت 7 تو مطب سونوگرافی منتظر بودیم. نمی خواستم زیاد بهش فکر کنم که چی میشه. هر چی نزدیکتر میشدیم من استرس میگرفتم. وقتی رفتیم پیش دکتر و من رو تخت دراز کشیدم و همسری موند جلوی مونیتور و دکتر شروع به سونو کرد انگار تو خلا بودم. تا اینکه دکتر گفت میخوای صدای قلبش رو بشنوی؟ (قلبش چند بار تو گوشم تکرار شد) . وقتی صدا رو گذاشت رو اکو. صدای ففففف و همراه با یه صدای قلب که خیلی تندتر از صدای قلب معمولی بود. همش تو دلم می گفتم خدارو شکر خداروشکر.

یه نگاه به صورت همسری کردم صورتش پر از عشق بود. یعنی می دیدم چقدر ذوق کرده. بعد دکتر گفت 7 هفته و دوروزشه و یکمی از اونچیزی که شما می گی هم بزرگتره. رشدش هم خوب بوده. از اتاق که اومدیم بیرون میخواستم بپرم بغل همسری. وای خدا برامون باورنکردنی بود. یکی از بهترین روزای زندگیم. الان هم که دارم می نویسم بغض دارم. بعدش دکتر عکس سونو رو داد بهمون. هزار بار نگاه کردیم و بوسیدیمش. الان هم رو در یخچال کنار عکسای خودمون چسبوندیمش و قربونش می ریم. خدایا مواظب فی فی گولوی ما باش.

 

اینم عکس اولین سونوی نازنین نی نی ما:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگسي
4 اردیبهشت 91 13:57
وااااااييييي مبارك باشه في في گولو جون ممنون كه خودتو به مامي نشون دادي عزيزم...دعا كن ني ني منم هفته ديگه از خودشون رو نمايي كنن خدايا تو را شكر مي گويم براي همه مهربوني هايت
نسترن
4 اردیبهشت 91 15:33
سلام. عالیییه چه حس قشنگی..ایشالا همیشه عاشق و شاد باشین و نینی هم زود بیاد توی بغلتون. خدایا به دوست خوبم و نینی اش سلامتی بده.الهی آمین.
مامان ریحان عسلی
4 اردیبهشت 91 16:03
سلام ریحان عسلی تو مسابقه ی نی نی متفکر شرکت کرده ، زمان رای گیری شروع شده هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم http://noruz1391.niniweblog.com/post691.php