وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

دهمین هفته بارداری

1391/4/25 20:08
نویسنده : مامان
1,100 بازدید
اشتراک گذاری

بارها دلم میخواد یه راهی بود زود زود از حال نی نی ام باخبر میشدم. چه سخته اینجوری. بهرحال باید با شادی و امیدواری طی کرد. هفته ١٠ بارداری من هم شروع شده و دیگه هفته ها دو رقمی شدن و فی فی گولو داره واسه خودش بزرگ میشه. با تموم شدم هفته ١٠ دیگه نی نی بحرانی ترین مراحل رشدش رو پشت سر می ذاره و حسابی بزرگتر از قبل میشه.

این روزا حال مامان نی نی هم بهتر شده، هر چند خیلی کم غذا درست می کنم ولی حال عمومی خوبی دارم. این روزا تصمیم دارم بیشتر و بیشتر دل به خوشنویسی بدم تا اینطوری هم به خودم آرامش بدم هم به فی فی گولوی خودم. شاید بیشترین آرامش وقتی میاد سراغ آدم که کاری رو با رضایت قلبی کامل و عشق انجام میده. حالا اون کار هر چی می خواد باشه. بهر حال باید از این روزا بهتر اسفاده کنم. بیشتر کتاب بخونم و کلی چیزای جدید یاد بگیرم. به زودی میرم چند تا کتاب درباره با بارداری و بچه داری که تعریفشونو شنیدم می خرم. 

هفته پیش اولی لباسم بعد از بارداری رو خریدم. هر چند لباس مخصوص این دوران نیست ولی به نظر میرسه تا چندین ماه آینده میشه پوشیدش تو مهمونی و این ها.

 

نی نی تو هفته ١٠ اینجوری میشه: (واووو حسابی واقعی شده)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آرینا موفرفری
16 اردیبهشت 91 2:47
انشااله به سلامتی نی نی نازتو بغل می گیری.از این روزا خوب استفاده کن عزیزم.