وندا وندا ، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

مادرانگی های من

ما تو هفته 40 هستیم!

1391/9/13 2:02
نویسنده : مامان
410 بازدید
اشتراک گذاری

خوب چهلمین هفته بارداری هم در حال گذره. هفته ای که قبل تر ها خیلی خیلی دور از ذهن بود. من و همسری بی تاب دیدن دخملک هستیم. مامانی دخملک هم پیش ماست و منتظر.

دیدن گهواره دخملک کنار تختمون حسابی دلتنگ ترمون می کنه. وای که چقدر دوست دارم دردهای زایمان شروع بشه. می دونم سخته ولی برای دیدن روی ماه عزیزکم با جون و دل میخرم دردها رو.

 

دوشنبه گذشته دکتر گفت به نسبت  زایمان راحتی خواهم داشت. بهرحال کلی نترس تر شدم. امیدوارم همین طور باشه. این روزها کلی فعالیت می کنم. قر کمر و پیاده روی و گاهی پله نوردی هم انجام میدم.امیدوارم دفعه بعد که می نویسم اینجا دخملک تو بغلم باشه و من از حال و روزمون بگم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

pink
14 آذر 91 19:19
سلام امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی و دفعه ی بعد کنار نوشته هات عکس های دخمل نازت رو هم بزاری تا ببینیم
leila
19 آذر 91 23:49
Vanda joon khosh omadi be donya, dooste khobam ghadame no reside mobarak bashe. khoda negahdaretoon bashe.
in ahange lalaie ham begzar baraye dokhtare golet va navazeshesh kon.
http://dl.shia-leaders.com/kodak/lalaei[shia-leaders.com].mp3


مرضیه
23 تیر 92 22:31
40 هفتگی میشه ماه دهم؟؟؟؟
چطوری آخه؟

حاملگي نه ماه و نه روزه